onsdag 7 april 2010

release me

jag kommer på mig själv med att driva med. tänka "jaha...så kan man ju se det. jo, det är förståligt". jag lallar på, läser mer malin wollin, mer katrin zytomierska, mer av de som svart-vitar världen i ett bekvämt facksystem. av "underhållningsskäl" läser jag dem, av slöhet. men jag kommer på mig själv med att min underhållning kryper innanför skinnet på mig. det färgar av sig och jag indoktrineras i det wollinska tänkadet. närmar mig tanken att hen-debatten är ju tramsig. börjar tänka på att det är klart att vi bara har två kön. herregud vem skulle kunna tro något annat.

ja, jag sitter där, och så spricker bubblan. what the FUCK! det här är ju inte mina åsikter. det är åsikter jag vill stoppa upp i röven på folk.

allt detta slöläsandet. allt kvällsisläsande, wendelaläsande, hela skiten-läsande. jag formas ju för fan av detta, oavsett hur distanserad jag tror att jag är, hur tydliga mina asikter än är för mig. detta sipprar in.

--------------
(någe helt annat. varför har ingen sagt något? nu har jag en ny husgud)



sist, dansa! ja!!!

Inga kommentarer: